Νέα αντι-προγράμματα φτιάχνουν οι ασφαλιστικές

news_3_ins_worldΣτην παροχή νέων προγραμμάτων που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις και δελεάζουν τους καταναλωτές στρέφονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Όπως προκύπτει από πληροφορίες τόσο κάποιες πολυεθνικές όσο και ελληνικών συμφερόντων εταιρείες καταρτίζουν “έξυπνα” προγράμματα, καινοτόμα, με πολλαπλές ασφαλιστικές παροχές και διάφορα άλλα κίνητρα προκειμένου να τα εισάγουν στην αγορά και να διεκδικήσουν μερίδια.

Στόχος των εταιρειών είναι αφενός να βρουν τρόπο να κάνουν συμφερότερες τις τιμές χωρίς να προκαλέσουν αντιδράσεις σε παλιούς πελάτες και εν ισχύ προγράμματα και ταυτόχρονα να κερδίσουν και νέους που θα προσελκύσουν από το δελεαστικό “πακέτο” τιμών και καλύψεων. Τα κοινά που θα απευθυνθούν τα νέα προγράμματα είναι είτε πολίτες που δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση ή πολίτες που έχουν αλλά θα επιλέξουν την νέα προσφερόμενη λόγω κινήτρων.

Το πεδίο ανταγωνισμού είναι μεγάλο και αποτελεί τελευταία ελπίδα για να κινητοποιηθούν ανασφάλιστοι πολίτες ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και ανακατανομή μεριδίων. Τα νέα αυτά προγράμματα είναι σαφές ότι προκαλούν τριγμούς και στα υφιστάμενα των εταιρειών. Όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι και στα εσωτερικά των εταιρειών θα γίνει μεταφορά πελατών και γι΄ αυτό τα νέα προγράμματα είναι σαφώς κοστολογημένα με μεγάλη ακρίβεια προκειμένου να μην προκαλέσουν οικονομικά τραύματα.

Να σημειωθεί ότι η δημιουργία νέων προγραμμάτων εντάσσεται και στο πλαίσιο της Solvency και στις νέες απαιτήσεις για εποπτικά κεφάλαια και προσμετρώνται και αυτά στους υπολογισμούς των εταιρειών.

Γιάννης Βερμισσώ
Δευθυντής Σύνταξης του Περιοδικού Insurance World και του insuranceworld.gr

Πηγή insuranceworld.gr